BlogulSpecialistului → Management si afaceri → Strategia de piata
Strategia de piata
Reprezinta o componenta (adesea poate fi cea mai importanta) a strategiei generale de dezvoltare a intreprinderii. Prin aceasta se stabileste raportul dintre societatea comerciala si mediul ambiant, pozitia pe care intreprinderea trebuie sa si-o asigure in interiorul mediului pentru a-si atinge scopurile (eficienta economica – profitul).
O strategie de piata adecvata este aceea conform careia:
Prezinta in aceasta ramura produsul care sa corespunda cerintelor pietei, pe care il ofera la locul si pretul potrivit, insotit de o promovare corespunzatoare, urmarind sa-si
indeplineasca astfel obiectivele stabilite pentru o anumita perioada de timp.
![]() |
457 de definitii si temeiuri legale si 127 de studii de caz te fac AS in CONTABILITATEA specifica INSTITUTIILOR PUBLICE! |
De-a lungul ciclului sau de viata, compania parcurge urmatoarele faze:
In functie de mediul extern al societatii comerciale, strategia de piata poate avea
mai multe forme: