Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Clienti mai fericiti in tactici inteligente
Publicat de catre Www.ideideafaceri.roNr. vizualizari: 2587 / Rating utilizatori: 5 din 1 vot
Clientii sunt stapanii nostri si pe ei ne bazam cand incercam sa ne aducem afacerile mai aproape de succes, cand incercam sa ne transformam ideile de afaceri in afaceri rentabile, in afaceri profitabile. Clientii fericiti sunt cheia catre vanzari repetate, catre un nivel mai inalt de vanzari, catre loialitate si fidelitate sporita.
Iata cateva tactici inteligente prin care ne transformam clientii in clienti fericiti si gata sa ne aleaga brandurile:
1. Ne recompensam agentii de vanzari ca la carte. Antreprenorii, managerii si leaderii realizeaza ca trebuie efectuate investitii solide, investitii corecte in directiile din care asteptam rezultate, eficienta, performanta, profit real. Nu aveti cum sa detineti niveluri inalte de vanzari daca nu va recompensati in mod corect agentii de vanzari si restul persoanelor care duc la finalitate obiectivele pe care vi le-ati propus.
2. Angajam persoane proactive, comunicative, cu bune abilitati de interactiune si socializare. Doar aceste persoane sunt pregatite, in mod real, pentru a determina clienti si potentiali clienti sa efectueze cumparaturi si sa revina pentru cumparaturi repetate.
3. Efectuam studii si cercetari sau ne bazam pe cele emise de organizatii si institutii de incredere. Trendurile, dinamica consumatorilor trebuie sa determine anumite schimbari in politica noastra de preturi, in maniera in care vindem, in care ne promovam imaginea, produsele si serviciile samd.
Toate aspectele legate de vanzari trebuie stabilite in conformitate perfecta cu ceea ce se petrece pe piata pe care ne dezvoltam. Trebuie sa va intelegeti consumatorii pentru a le oferi ceea ce le trebuie, produsele si serviciile de care au nevoie si in “ambalajul” care ii va determina cel mai fidel sa cumpere.
4. Suportul continuu este si el una dintre cheile catre vanzari repetate. Dupa ce ati incheiat o vanzare, este recomandat sa pastrati legatura cu clientii dvs si sa ii sprijiniti la tot pasul, sa le oferiti informatii noi, sa ii tineti la curent cu noi oferte si cu oferte relevante pentru alegerile lor anterioare.
Ideile de afaceri care ne permit sa ne aruncam in valtoarea mediului business cu niveluri scazute sau medii de cheltuieli sunt idei potrivite pentru...