Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 greseli grave in marketingul afacerilor mici
Publicat de catre Www.ideideafaceri.roNr. vizualizari: 2745 / Rating utilizatori: 5 din 1 vot
Afacerile mici au nevoi mari, din pacate. Nu putem sa le mentinem active si sa le transformam in afaceri profitabile fara efort, fara investitii de timp si bani, fara profesionisti care sa le gandeasca, sa le configureze in cea mai buna forma in care pot elibera profituri stabile si de lunga durata.
Iata 5 greseli grave in marketing-ul afacerilor mici:
1. Nu ne cunostem audienta tinta. Chiar si cand detinem afaceri mici, trebuie sa stim cui ne adresam. Detinem afaceri de confectionare de bijuterii handmade si incercam sa le vindem in mediul online, pe mai multe website-uri cu audiente diverse, in mediul offline, in cadrul targurilor si expozitiilor, insa punctul central este sa stiti cui anume sunt ele destinate. In functie de informatiile pe care le detineti cu referire la audienta tinta veti sti si ce mesaj sa transmiteti, ce preturi sunt corecte samd.
2. Nu impunem obiective clare, realiste, fezabile. Multi viseaza si isi impun obiective neclare, nerealiste, pe care nu le vor putea atinge. Din pacate, aceasta greseala este foarte comuna pentru antreprenorii care isi fondeaza afaceri mici si din aceasta cauza se ajunge rapid la faliment, la esec total.
3. Nu masuram progresul efectuat. Progresul poate exista, insa in lipsa unor unelte cu ajutorul carora sa puteti sa il masurati si sa ii identificati sursele nu veti reusi sa repetati acest ciclu in mod favorabil. Aveti nevoie sa stiti exact ce strategii functioneaza, cum anume, cat profit v-au generat si unde mai aveti de munca pentru a atinge un nivel mai inalt de progres.
4. Nu avem angajati si profesionisti care sa stabileasca si sa implementeze cele mai bune strategii si campanii de marketing. Echipele de lucru, angajatii si managerii sunt prioritatea dvs principala. Chiar si cand detinem afaceri mai mici, trebuie sa stim ca recrutarea si selectia sunt doua puncte principale carora trebuie sa le acordam atentie sporita. Cooptati doar angajati de top si rasplatiti-i cum trebuie pentru a-i motiva sa munceasca cu mai multa eficienta si la un nivel ridicat de performanta.
5. Nu lucram pentru branding-ul afacerilor noastre mici. Si afacerile mici au nevoie de branding si se pot transforma in branduri de top, in timp. Investiti in imaginea afacerii dvs, in imaginea dvs ca antreprenor, popularizati-va brandul si stabiliti principii si valori in functie de care va ghidati in mediul business.
Ideile de afaceri care ne permit sa ne aruncam in valtoarea mediului business cu niveluri scazute sau medii de cheltuieli sunt idei potrivite pentru...