Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Planul de relatii publice
Publicat de catre Www.rs.roNr. vizualizari: 3477 / Rating utilizatori: 5 din 1 vot
Planul de relatii publice (PR) descrie actiunile care vor fi intreprinse pentru a influenta publicul larg sa inteleaga rolul afacerii si sa o sprijine. Telurile acestui program pot include unele din urmatoarele aspecte:
- Intelegerea impactului pozitiv al afacerii in comunitate;
- Promovarea imaginii companiei in comunitate;
- Constientizarea de catre comunitate a eforturilor companiei in domeniul protectiei mediului;
- Constientizarea de catre comunitate a eforturilor companiei de a trata personalul in mod corect;
- Promovarea unor programe dedicate sprijinirii implicarii cetatenilor in probleme ale autoritatilor, ca de exemplu:
a) punerea la dispozitie de spatii pentru organizarea de discutii sau conferinte;
b) asistenta administrativa pentru alegeri;
c) furnizarea de mijloace de transport pentru actiuni publice.
- Promovarea unor programe care sa sprijine mecanismele pietei libere, ca:
a) punerea la dispozitie de spatii pentru organizarea de seminarii sau conferinte;
b) organizarea de seminarii.
Descrieti pasii concreti pe care firma intentioneaza sa ii faca pentru a realiza planul de relatii publice. Daca vor fi incluse, urmatoarele tipuri de programe ar trebui descrise:
a) asistenta in proiecte pe baza de voluntariat in comunitate;
b) participarea angajatilor pentru sprijinirea institutiilor autoritatii locale;
c) organizarea de seminarii.
Ideile de afaceri care ne permit sa ne aruncam in valtoarea mediului business cu niveluri scazute sau medii de cheltuieli sunt idei potrivite pentru...