Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Testeaza-ti ideile de afaceri!
Publicat de catre Www.ideideafaceri.roNr. vizualizari: 3276 / Rating utilizatori: 5 din 1 vot
Multe persoane doresc sa actioneze cu precautie atunci cand au idei de afaceri si vor sa stie cum sa procedeze pentru succes sigur, garantat si profituri stabile. Este bine sa nu va asteptati la castiguri mari peste noapte si sa tratati o idee de afacere cu multa rabdare. De asemenea, este recomandat sa apelati la serviciile profesionistilor inainte sa investiti capital in demararea afacerii.
O idee de afaceri trebuie intotdeauna testata inainte de a se trece la procesul de demarare. Banii pe care dvs ii investiti trebuie sa aiba o motivatie solida si o fundatie concreta pe baza carora sa va cladititi afacerea.
Iata principalele metode de testare a ideilor de afaceri:
1. Apelati la un consultant de afaceri si stabiliti clar avantajele si dezavantajele afacerii dvs, punctele forte si cele slabe, situatia pietei si a nivelul economic. Aceste coordonate va vor spune cat de rentabila este o afacere si cat profit v-ar reveni din demararea ei.
2. Consultati-va cu oameni de afaceri din domeniul in care doriti sa activati. Desi exista la mijloc si ideea de competitie, veti gasi sfaturi utile si practice care va vor da mai multe indicii referitoare la afacerea dvs direct de la cei care deja sunt pe piata. Este bine sa cunoasteti regulile nescrise in orice industrie in care va veti dezvolta afacerea iar acest lucru decurge din cadrul contactelor strategice din randul antreprenorilor.
3. Folositi-va de serviciile unui marketer cu experienta care sa va execute un studiu de piata complex. Datele furnizate va pot spune care sunt categoriile de consumatori pe care afacerea dvs ii vizeaza, ce nevoi, dorinte si ce asteptari au din partea unui anumit set de produse sau servicii, ce pret sunt dispusi sa plateasca pentru un nivel specific de calitate si cantitate si cat de usor poate fi penetrata piata intr-un anumit moment.
Marketerii au si responsabilitatea de a va spune ce strategii vor avea nevoie sa fie adoptate si implementate pentru a va creste profitul si care sunt costurile aferente acestor servicii.
Ideile de afaceri care ne permit sa ne aruncam in valtoarea mediului business cu niveluri scazute sau medii de cheltuieli sunt idei potrivite pentru...