BlogulSpecialistului → Management si afaceri → Un truc pentru a scrie un text de reclama eficient
Daca ati incercat vreodata sa scrieti un text de reclama, cunoasteti probabil angoasa pe care v-o creeaza foaia alba de hartie din fata dvs. (sau ecranul imaculat al calculatorului). De unde sa incepeti? Cum sa incepeti? Pe ce idee sa mergeti? Ce ar atrage, oare, atentia cititorilor? Sa cautati ceva umoristic, vreun joc de cuvinte? Sau nu? Sunteti perfect constient ca de cuvintele pe care le veti scrie in acea reclama depinde cat de rotunjor (sau de stafidit) va fi contul dvs. din banca in urmatoarele luni. Si gandul asta nu face decat sa va scurt-circuiteze potentialul creator.
A scrie un text care sa-i strambe de emotie pe cititori e o treaba al naibii de grea si o sa transpirati putin pana o s-o duceti la bun sfarsit. Dar nu agravati situatia stand prabusit ore in sir pe scaunul din fata monitorului si cautand inspiratia, cu incapatanare, pe tavan.
Mai bine apelati la urmatorul truc: luati un teanc de ziare si reviste si rasfoiti-le rapid, pagina cu pagina, aruncand o privire foarte scurta asupra calupurilor de reclama; ori de cate ori intalniti un headline (titlu) care va atrage atentia, opriti-va, decupati reclama respectiva (chiar daca nu are nici cea mai mica legatura cu domeniul afacerii dvs.) si puneti-o intr-un dosar. In cateva zeci de minute veti strange astfel vreo cinci-zece reclame, iar daca repetati exercitiul acesta o data la cateva zile, in scurt timp dosarul dvs. va deveni destul de consistent.
Pentru mai multe detalii apasa aici
O afacere cu desfacerea asigurata! Cresterea melcilor este o afacere simpla si foarte, foarte profitabila. In ce conditii, cum, cat?