Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Vino la cel mai interactiv training esential in vanzari
Publicat de catre Www.rs.roNr. vizualizari: 3869 / Rating utilizatori: 5 din 1 vot
Data:10 decembrie 2011 Locatia: Sala de training Rentrop&Straton, Bd. Natiunile Unite Nr.4, Bucuresti Durata: 8 ore Grupa de participanti: maxim 12 participanti
- Vrei sa afli cum sa comunici cat mai eficient in vanzarea B2B dar si in cea B2C
- Te intereseaza cum trebuie sa raspunzi la obiectiile unui client astfel incat sa-l determini sa se razgandeasca?
- E important pentru tine si firma ta sa reusesti o crestere a vanzarilor cu cel putin 27% ?
Acestea sunt doar cateva dintre temele despre care vom discuta la Workshopul Excelentei in vanzari.
Prin intermediul acestui curs vom afla impreuna cine sunt clientii nostri, cum trebuie abordat fiecare in parte, care sunt nevoile fiecaruia dintre ei, ce si mai ales cum trebuie sa le vindem, cum le asiguram serviciile postvanzare, cum le vindem mai mult, cum ii facem sa ne recomande mai departe si multe alte lucruri practice din domeniile : vanzari, negociere, comunicare, customer care, managementul timpului, marketing, stabilirea obiectivelor. Asta pentru ca cel mai important lucru este ca tu sa primesti raspuns direct la ceea ce te intereseaza.
Trainingul este prin excelenta practic, interactiv. Vom folosi metode moderne de training, studii de caz, exemple reale, vom face role playuri, vom invata impreuna distrandu-ne si fara efort. Punem accent pe interactivitate, iar rezultatele se vor vedea imediat.
iti vei imbunatati abilitatile de comunicare si relationare cu clientii;
vei avea mereu o atitudine pozitiva fata de tine si fata de clienti;
vei intelege importanta ascultarii active, a comunicarii nonverbale, verbale si paraverbale si vei invata tehnici specifice acestora;
vei sti sa faci diferenta intre caracteristicile si beneficiile produselor si sa folosesti avantajele in procesul de vanzare;
vei sti sa folosesti una dintre cele mai eficiente si cunoscute metode de vanzare;
vei fi capabil sa folosesti afirmatii prin care sa trezesti interesul clientului pentru produs;
vei sti cum si cand sa treci la actiune pentru finalizarea vanzarii;
vei reusi sa convingi clientii, nu sa le impui, astfel incat satisfactia clientilor sa fie maxima;
vei sti sa folosesti obiectiile clientilor ca pe o baza de argumentare;
vei intelege si te vei adapta asteparilor clientilor, prin identificarea nevoilor acestora;
vei sti cum sa construiesti cu clientul o relatie bazata pe incredere;
vei fi capabil sa desemnezi obiective coerente, realiste si mai ales profitabile, atat pe plan profesional cat si pe plan personal;
vei descoperi care sunt expresiile si cuvintele pe care trebuie sa le folosesti si sa nu le folosesti in conceperea mesajului tau de vanzare;
vei descoperi cel putin 5 tehnici prin care vanzarile tale si ale companiei tale vor creste cu cel putin 27%.
In plus, vom experimenta impreuna toate metodele si tehnicile, nu vom sta, nu vom scrie, nu vom asculta un singur om care sa ne vorbeasca de dimineata pana seara, ci vom lucra, ne vom imbunatati performantele impreuna, vom descoperi cum sa facem sa fim cei mai buni oameni de vanzari si cel mai important, ne vom distra. Iata agenda cursului:(agenda este pur orientativa, vom stabili impreuna inaintea cursului care sunt punctele pe care trebuie sa punem accentul)
Comunicarea eficienta in vanzarea B2B
Folosirea ascultarii active si a feedbackului
Expresii, cuvinte, atitudini recomandate in vanzare si negociere
Pasii pe care trebuie sa ii urmam intr-o vanzare
Descoperirea si prezentarea caracteristicilor, avantajelor si beneficiilor produselor
Prezentare si exersare tehnica si metoda de vanzare ‘Surpriza ‘
Cum tratam obiectiile clientilor? Care sunt cele mai intalnite obiectii
Cum aducem noi contacte, cum le transformam in clienti, cum vindem mai mult si mai bine catre clientii deja existenti
Metode prin care sa vindem mai mult si mai eficient catre clientii pe care deja ii avem.
Stabilirea obiectivelor
24 de tehnici de vanzare verificate si perfect aplicabile pentru piata din Romania
- trainer atestat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor;
– trainer al Grupului de Editura si Consultanta in Afaceri Rentrop & Straton si al firmelor colaboratoare,
– SDI® (Strength Deployment Inventory®) Qualified Facilitator;
– Director Tandem Call Center, call center cu peste 60 de agenti de vanzari in componenta;
– lector la Seminarul National de Vanzari;
– consultant Manager.ro si Marketingportal.ro;
– directorul operatiunilor de telesales al Rentrop&Straton;
– a sustinut nenumarate traininguri specializate catre firme din Romania in domeniile: telesales, managementul timpului, customer care, vanzari, leadership si management. Printre ele: Bosch Communication Center, UMEB SA, Structuri din Otel SRL, Bluepoint Telecom, Rominfoline, Tween Call, Fokus Digital Services, Zigosoft, Euroanswer etc.;
– experienta in domeniul vanzarilor de 8 ani de zile, atat ca agent de vanzari pe teren, cat si ca agent de telesales, team leader al echipei de agenti vanzari, call center quality controller, manager vanzari, manager telesales;
– detinatorul site-ului www.alexdinu.ro.
Cui ii este adresat cursul?
Cursul este adresat tuturor celor care intra in contact direct sau indirect cu clientii, antreprenorilor, tuturor reprezentantilor de vanzari, directorilor si managerilor de vanzari, celor care doresc sa vanda mai mult dar mai ales mai bine.
Durata cursului:
1 zi / 8 ore. Pauze de cafea si de masa incluse.
Cursul este interactiv, practic (in proportie de peste 75%), este folosita invatarea experentiala.
Costul acestui curs:
Doar 647 de lei.
Insa, pentru cei care se inscriu pana pe data de 18.11.2011 pretul va fi de doar 497 de lei. Economisiti astfel 150 de lei.
La sfarsitul cursului toti participantii vor primi o diploma de participare semnata Alexandru Dinu, trainer atestat de CNFPA.
Cadou special pentru toti participantii:
La sfarsitul trainingului de vanzari, Alexandru Dinu va scoate toata " gasca " la bere. Asta pentru a sarbatori faptul ca devenim cei mai buni oameni de vanzari.
Garantie speciala:
Daca la sfarsitul cursului nu esti multumit de informatia primita primesti toti banii inapoi.
Testimoniale: " Analizand rezultatele activitatii de vanzari din ultimile luni, nu pot
sa nu remarc aspectele ce s-au schimbat in bine de la data trainingului
pe care Rentrop&Straton prin intermediul Dvs. l-a sustinut in luna
iunie cu echipa de vanzari din cadrul societati noastre.
Lumea a devenit din ce in ce mai competitiva si pentru a supravietui si
progresa, aveam nevoie sa intelegem ce inseamna cu adevarat a vinde.
Daca pana acum am vandut intuitiv, prin trainingul parcurs am avut
ocazia sa facem trecerea de la "amatori" la "profesionisti", am reusit
sa dezvoltam abilitatile necesare pentru pregatirea, gestionarea si
finalizarea cu succes a oricarei situatii de vanzare.
Prezentarile interactive, concluziile workshop-urilor, experienta
relevanta din domeniu pe care ne-ati impartasit-o, au determinat o alta
atitudine a echipei, pozitivism si dorinta de lucru in echipa.
Toate acestea ma determina sa va multumesc pentru colaborarea pe care am
parcurs-o , pe care o continuam si pe care o voi recomanda tuturor
persoanelor care doresc sa se specializeze si sa invete tehnicile
speciale de vanzari, indiferent de domeniu, astfel incat sa isi creasca
performanta profesionala. "
Gheorghe Lefter, Dir.General Adjunct, SC STRUCTURI DIN OTEL SRL
„
Eficient, organizat, lider, genial, sarmant. Formula completa care l-a
consacrat pe Alex Dinu de la 18 ani cel mai tanar si poate cel mai bun
specialist in Telesales. Gandeste ca un antreprenor si actioneaza ca cel
mai bun om de marketing si vanzari.”
Mihaela Petrovan, General Manager More than Pub, Initiator BookLand
(Targ de carte & Librarie virtuala), Initiator MID (Conferinta
„Marketing in Direct”)
“Alex contributes critical ideas and tactics to joint (provider-client) efforts in revenue-generating initiatives. He thinks and acts on keeping the company agile and competitive in the market place. These professional traits make him a valuable partner in deploying new business models.”
Adrian Amariei, CEO Axonite (business partner)
"Am avut placerea de a colabora cu Tandem Call-center / Rentrop&Straton. Capacitatea ridicata de adaptare a modului de lucru la particularitatile companiei noastre a economisit timp si rezultatele nu s-au lasat asteptate. Flexibilitatea si precizia in actiuni completate de seriozitate a reprezentat reteta unei colaborari profitabile."
Lucian Filip, Project Manager NextGen Communications
Unele idei de afaceri sunt ideale pentru 2013 si detin sanse serioase de viitor. Cei care le vor valorifica vor miza pe produse si servicii cerute in...