BlogulSpecialistului → Management si afaceri → Cum sa creati o atmosfera ideala in firma dvs.
Unii patroni gasesc ca a-si plati bine oamenii este suficient. Dar nu este adevarat.
Cand sunt intrebati pentru ce motive anume le place slujba lor, oamenii raspund:
- Este o munca interesanta;
- Imi place atmosfera de la birou;
- Sunt tratata ca o persoana competenta si am responsabilitati importante;
- Simt ca celorlalti le pasa de mine.
Grija pentru angajati incepe cu oferirea unor conditii bune de munca. Un spatiu curat, aerisit si bine intretinut creeaza o atmosfera placuta, absolut necesara, deoarece oamenii isi petrec jumatate din zi aici.
Clientii, in marea majoritate a cazurilor, nu ajung sa vada spatiile de productie unde se desfasoara de fapt activitatea, dar asta nu inseamna ca puteti cere angajatilor sa accepte sa-si petreaca timpul intr-un loc murdar sau plin de praf.
>>> Viata financiara a firmelor de pretutindeni a devenit extrem de complicata in aceasta perioada in care resursele financiare sunt limitate. Cu ajutorul consilierului tau personal ?Management financiar? poti naviga cu succes prin apele agitate ale lumii financiare. <<<
In plus, daca spatiul este modern, dotat cu cele mai performante instalatii si echipamente, aceasta contribuie intr-o buna masura la atragerea celor mai buni oameni de pe piata fortei de munca.
Este bine sa aveti o lista de relatii (doctori, avocati, notari, oameni de afaceri, etc.) care le-ar putea fi utile angajatilor in anumite momente si pe care sa nu ezitati sa le folositi in scopul de a va ajuta oamenii.
Vestile despre atmosfera dintr-o firma circula repede si daca aceasta atmosfera este una sanatoasa din toate punctele de vedere, oamenii isi vor dori sa lucreze acolo.
Si asta inseamna ca pot fi atrase, practic, fara niciun efort (doar pe baza renumelui firmei), o serie de persoane valoroase, a caror identificare prin alte cai s-ar fi dovedit extrem de laborioasa.
Pentru mai multe articole despre: Leadership apasa aici