Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Un truc pentru a va spori impactul reclamei



Sa ne imaginam ca dvs. si intreg departamentul de marketing al firmei dvs. munciti pe rupte si cu entuziasm pentru a realiza un material publicitar de efect, care sa va creasca vizibil cifra de afaceri. Dar dupa ce materialul e gata si-l lansati catre potentialii clienti, descoperiti cu ingrijorare ca rezultatul obtinut e mult sub asteptari.

Cum habar nu aveti ce s-a intamplat, cereti parerea celui mai bun specialist in advertising si acesta va confirma faptul ca, asa cum banuiati si dvs., materialul este bine realizat: headline-ul e reusit, textul e concis si convingator, fotografiile sunt sugestive... Ca urmare, singura explicatie ar fi ca eforturile dvs. au fost zadarnicite de... inertia clientului! Pur si simplu, fara sa aiba vreun motiv anume, clientul nu va contacteaza, desi oferta dvs. il intereseaza!

195 de solutii simple pentru calcule, tabele si grafice in Excel ...Click aici pentru mai multe detalii!

Ati fi preferat ca specialistul in advertising sa va explice ca, de fapt, reclama dvs. e slabuta; sau ca reclama e buna, dar ati plasat-o intr-un ziar nepotrivit; sau ca reclama e buna, ati plasat-o unde trebuia, dar pretul pe care l-ati cerut a fost prea mare. Oricare dintre aceste variante vi s-ar parea cat de cat plauzibila. Dar cum sa inghititi faptul ca cineva, desi a gasit oferta dvs. foarte atragatoare, n-a catadicsit sa raspunda la ea... din inertie!

Cum se poate lupta impotriva acestui dusman? Unica solutie identificata deocamdata este sa oferiti un bonus pentru promptitudine, asta insemnand ca toti cei care comanda intr-un anumit interval de timp (sa zicem in urmatoarele 10 zile) primesc gratuit un... ceva. Nu este o solutie noua, dar aplicand-o puteti descoperi ca, in functie de atractivitatea bonusului oferit, numarul comenzilor creste considerabil. E posibil chiar ca acest bonus pentru promptitudine sa fie mai mult decat un stimul pentru potentialul client ca sa raspunda rapid la o oferta; poate fi stimulul ca sa raspunda, pur si simplu. Pentru ca un potential client care nu va contacteaza in termen de doua saptamani de cand a aflat de oferta dvs. mai mult ca sigur ca a uitat despre ce era vorba.

Atentie! Nu incercati sa oferiti cadou produse pe care ati incercat sa le vindeti si n-ati reusit! Pentru a produce rezultatul scontat, bonusul pe care-l oferiti trebuie sa fie atractiv si util pentru client.


Tags: reclamareclame scriseafacerimarketingmaterial publicitar


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Un truc pentru a va spori impactul reclamei
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

16 idei de afaceri pentru 2013, idei cu sanse de viitor!

Unele idei de afaceri sunt ideale pentru 2013 si detin sanse serioase de viitor. Cei care le vor valorifica vor miza pe produse si servicii cerute in...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Idei de afaceri online de initiat in 2012

de Www.ideideafaceri.ro
Exista numeroase idei de afaceri online care merita demarate in anul 2012. Multe sunt idei in care se pot investi bani putini si care pot oferi...
Management si afaceri
Citeste mai departe

19 idei de afaceri pentru 2012, afaceri la cheie la oferta limitata!

Ideile de afaceri care vin si cu dosare explicative detin sanse si mai mari de profitabilitate. Acestea sunt afaceri la cheie care ne ajuta sa...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Prestarea excelenta a serviciilor (video)

de Www.consiliertv.ro
O strategie, oricat de buna ar fi, trebuie implementata. Pentru aceasta, este nevoie, in primul rand de identificarea celor mai potriviti angajati...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

CITESTE RAPORTUL
SPECIAL
GRATUIT

7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR
"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"
Adauga adresa de email si vei primi
GRATUIT raportul special