BlogulSpecialistului → Management si afaceri → Reteta de succes a Hollywood-ului
Niciodata nu stim cu siguranta daca reclama noastra este citita in intregime sau parasita pe la mijloc si, de multe ori, agentii de vanzari nu stiu ce sa mai inventeze pentru ca interlocutorii sa nu-si piarda rabdarea pana la sfarsitul discursului.
Pentru a vinde produse si servicii de buna calitate nu este de ajuns sa le prezentati pur si simplu potentialilor clienti, ci trebuie sa creati in jurul lor o serie de povestiri, de mesaje publicitare la fel de bune.
In scenariile de film si in fictiune, intriga este totul, in timp ce mesajele promotionale trebuie sa fie guvernate de ideile centrale care sunt comunicate cititorului sau interlocutorului.
Succesul unui text publicitar nu este decis, asa cum in mod eronat se crede, de un detaliu dragut, o intorsatura de fraza, o gluma sau cine stie ce personaje inteligente. Reteta textului ideal vine de la Hollywood, unde este aplicata cu succes de cincizeci de ani incoace: prima parte - contextul, a doua parte - obstacolele, a treia parte - punctul culminant si deznodamantul.
Aceasta schema care garanteaza succesul este foarte usor de urmarit, fiind recomandata de expertii in publicitate care si ei folosesc la randul lor metodele clasice prin care scriitorii profesionisti isi tin publicul cu sufletul la gura.
Rezolva rapid si sigur 97% din problemele de |