Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
12 reguli pentru a incepe o afacere de succes, conform lui Mark Cuban
Nr. vizualizari: 2725 / Rating utilizatori: 5 din 1 vot
Reguli, reguli si iar reguli. Pretutindeni in jurul nostru descoperim reguli, unele mai severe decat altele. Insa ele nu sunt impuse pentru a ne restrange frontierele. Sunt impuse pentru a ne trasa directia de mers, pentru a ne proteja proiectele de evenimente tragice, pentru a ne ajuta sa ne pastram rezultatele mereu excelente.
Iata si care sunt cele 12 reguli de aur pentru start-up-uri, asa cum au fost enuntate de Mark Cuban, conform Entrepreneur:
1. Nu incepe o companie decat daca la baza ei sta o obsesie sau ceva ce iubesti.
2. Daca deja detii o strategie de exit, atunci nu este o obsesie.
3. Angajeaza oameni care crezi ca vor adora sa lucreze in compania ta.
4. Vanzarile sunt esentiale. Intelege modul in care compania ta va face bani si cum va vinde.
5. Cunoaste-ti competentele principale si concentreaza-te pe a deveni din ce in ce mai bun in acest domeniu.
6. Pranzul afara din birou este o sansa sa stai de vorba cu oamenii tai. O zi are 24 de ore si daca oamenii isi iubesc joburile, vor gasi timpul sa isi termine sarcinile.
7. Fara birouri. Oamenii tai nu au nevoie de intimitate la locul de munca. Cu totii trebuie sa inteleaga ce inseamna sa lucrezi intr-un start-up si ca uneori trebuie sa faci si munca de jos, chiar daca tu consideri ca meriti mai mult.
8. Cat despre tehnologie, mizeaza pe lucrurile pe care le stii deja. Lasa-ti angajatii sa lucreze in programele pe care le cunosc.
9. Lasa organizatia sa functioneze pe orizontala. Daca vei avea manageri care sa dea raportul altor manageri, vei esua.
10. Nu cumpara produse cu logo-ul companiei tale pe ele. Pentru angajatii tai, in cadrul unui spectacol public, este ok, dar sa nu iti imaginezi ca vreun client iti va purta produsele.
11. Nu angaja o firma de PR. Nu ai nevoie de intermediari ca sa iti faci firma cunoscuta. Intra in contact cu persoanele care iti pot oferi vizibilitate. Acestea sunt mult mai interesate sa discute cu tine decat cu reprezentantii unei firma de PR.
12. Fa-le angajatilor tai joburile cat mai distractive, cat mai interactive, cat mai placute!
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul
12 reguli pentru a incepe o afacere de succes, conform lui Mark Cuban
Avem mai multe haine decat ne trebuie. Nu apucam sa le purtam pe toate si deja ne dorim altele. Avem mai multe carti decat ne trebuie. Nu le-am citit...