Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Trenduri de marketing pe care nu le putem neglija in 2012
Publicat de catre Maria NicutarNr. vizualizari: 2723 / Rating utilizatori: 5 din 1 vot
Audientele noastre tinta sunt in permanenta schimbare. Ele sunt caracterizate de o dinamica graitoare pentru strategiile noastre de marketing si orice antreprenor si echipa de management trebuie sa stie cum sa vanda audientei tinta, ce mesaje sa foloseasca, pe ce concepte sa isi mapeze strategiile de vanzare si promovare.
Iata cateva trenduri de marketing carora trebuie sa le acordam atentie maxima in 2012:
1. Audienta femeilor este mult schimbata si dinamica dezvoltarii sale ne dicteaza un nou mod de abordare. Femeile nu mai pot fi reprezentate in permanenta alaturi de soti, ca femei casnice, ca femei dependente de barbati, ca femei caracterizate de munca casnica si de cresterea copiilor in mod strict. Femeile sunt independente, isi cumpara locuinte, incep afaceri, sunt mame singure, nu se mai orienteaza catre casnicie la fel de rapid. Acestea sunt doar cateva schimbari produse de-a lungul timpului, schimbari care trebuie sa se revada in strategiile dvs de marketing si de advertising, de promovare si vanzare.
Produsele Handmade- afacere de viitor
2. Tinerii sunt si ei mult schimbati si trebuie abordati cu alte mesaje. Veti promova si vinde produse si servicii catre un sector mai autonom, catre un sector mai auto-constient, catre un sector cu mare potential.
3. Orice afacere va trebui sa isi centreze atentie si pe sectorul eco-friendly, bio, organic. Orice miscare catre aceste trenduri bine conturate si bine inradacinate va fi una inspirata si de pe urma careia veti avea doar de castigat. Implicati-va in activitati de reciclare si economisire de energie si combustibil, treceti pe energie eoliana, scapati de fax-uri si recurgeti strict la sistemele de e-mailing.
4. Se va mai pune mult accent si pe elementele care vor ajuta consumatorii sa se diferentieze intre ei. Exista o preferinta puternica pentru diferentiere si personalizare si acest lucru trebuie sa se revada si in setul dvs de produse si servicii. Asigurati-va ca toti consumatorii dvs isi pot exprima parerea si pot participa la imbunatatirea produselor si serviciilor dvs si ca pot beneficia de o multitudine de varietati din care pot alege.
5. Se va mai pune mare accent pe socializare si interactiune. Orice afacere va fi nevoita sa detina un cont pe o retea de socializare, sa detina un blog si sa sustina in permanenta interactiunea cu audientele sale.
Avem mai multe haine decat ne trebuie. Nu apucam sa le purtam pe toate si deja ne dorim altele. Avem mai multe carti decat ne trebuie. Nu le-am citit...