Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Piata Marketing - Totul despre publicitatea trasnita
Publicat de catre Www.manager.roNr. vizualizari: 2635 / Rating utilizatori: 5 din 1 vot
Breadvertising, coolertising, bookvertising, stampvertising… O noua
limba? Nicidecum. Este vorba doar de niste simpli termeni care denumesc
forme inedite, de ultima ora, de a-ti face publicitate. Sa le luam pe
rand:
Marketing -
Breadvertising
Publicitate pe punga din hartie in care se introduce painea-bagheta. De
obicei, aceasta punga este imprimata cu numele producatorului de faina
care aprovizioneaza brutaria respectiva – un lucru interesant, poate,
pentru alte brutarii, dar cu relevanta zero pentru cumparatorul de
paine.
Mult mai potrivit ar fi un mesaj adresat omului obisnuit, un mesaj care
poate fi extrem de consistent (si de convingator), dat fiind ca spatiu e
destul: oferte de petrecere a vacantelor, diverse produse pentru
gospodarie, ba chiar primele pagini dintr-un roman nou-aparut, ca o
invitatie de a intra in prima librarie intalnita in cale.
Publicitate pe rezervoarele de apa potabila amplasate in birouri, sali
de asteptare, centre comerciale. E un simplu abtibild pus pe rezervor,
dar cu efect foarte bun. Amplasarea unei asemenea reclame in 1.400 de
puncte, in S.U.A., a permis firmei Unilever sa obtina o crestere cu 34% a
vanzarilor pentru un anumit produs (Dove Cool Moisture), iar canalul de
televiziune CBS a apelat la aceasta forma de publicitate pentru
promovarea a doua dintre serialele sale.
Marketing -
Bookvertising
Publicitate pe niste invelitori de protectie pentru carti, care sunt
distribuite gratuit in librarii. Este una dintre cele mai tari gaselnite
in Japonia, unde oamenii merg mult cu metroul sau cu trenul si isi
umplu timpul citind. Produsul arata ca o cutie de carton desfacuta, in
care cartea este practic impachetata, in doi timpi si trei miscari.
Avem mai multe haine decat ne trebuie. Nu apucam sa le purtam pe toate si deja ne dorim altele. Avem mai multe carti decat ne trebuie. Nu le-am citit...