Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce trebuie sa stim despre dosarul salariatilor?
Publicat de catre Adela SimonescuNr. vizualizari: 3481 / Rating utilizatori: 4.5 din 4 voturi
"Dosarele personale ale salariatilor reprezinta colectii de documente reprezentative pentru acestia, pe care ei le pot solicita prin cerere in scris si pe care angajatorii se bazeaza in numeroase aspecte ce contribuie la buna desfasurare a firmei. CV-uri, fisa postului, istoricul sanctiunilor disciplinare... iata doar 3 exemple de documente ce trebuie incluse in orice dosar personal al salariatilor.", precizeaza specialistii LegislatiaMuncii.ro.
Dosarul personal al salariatului reprezinta un document pe care angajatorul trebuie sa il realizeze in mod obligatoriu. Este esential ca acest document sa fie in permanenta actualizat. Aceste sarcini cad cel mai des in responsabilitatea profesionistilor din departamentul de Resurse Umane.
Ce documente trebuie sa se regaseasca in dosarul personal al salariatilor:
- Copii dupa actele de identitate ale angajatului: buletin/carte de identitate, certificat de nastere, certificat de casatorie;
Cu toate ca nu este reglementata in Codul Muncii sau in alt act normativ, invoirea reprezinta o notiune de care ne lovim adesea si pe care trebuie sa...