Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Inregistrarea evaluarii riscurilor
Publicat de catre Www.legislatiamuncii.roNr. vizualizari: 2118 / Rating utilizatori: 5 din 1 vot
Trebuie sa se realizeze o inregistrare a rezultatelor evaluarii
riscurilor la locul de munca. O astfel de inregistrare poate fi
utilizata ca baza pentru:
* transmiterea informatiilor catre persoanele interesate;
* monitorizarea dupa evaluare, pentru a verifica daca au fost implementate masurile necesare;
* prezentarea de probe autoritatilor de control;
* orice revizuire in cazul in care se modifica conditiile de munca.
Se recomanda inregistrarea a cel putin urmatoarelor informatii:
* numele si functia persoanei/persoanelor care a/au efectuat examinarea;
* pericolele si riscurile identificate;
* grupurile de lucratori care se confrunta cu riscuri specifice;
* masurile de protectie necesare;
* informatii privind implementarea masurilor, cum ar fi numele persoanei responsabile si data;
* informatii referitoare la reglementari ulterioare privind
monitorizarea si revizuirea, inclusiv termene si persoane implicate;
* informatii referitoare la implicarea lucratorilor si reprezentantilor acestora in procesul de evaluare a riscurilor.
Inregistrarea evaluarilor trebuie sa se faca prin consultarea si cu
participarea lucratorilor si/sau a reprezentantilor acestora si adusa la
cunostinta acestora. In orice caz, lucratorii in cauza ar trebui sa fie
informati cu privire la rezultatul fiecarei evaluri care are legatura
cu statia lor de lucru, si cu privire la masurile care trebuie sa fie
luate in urma evaluarii.
Cu toate ca nu este reglementata in Codul Muncii sau in alt act normativ, invoirea reprezinta o notiune de care ne lovim adesea si pe care trebuie sa...