Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Procedura de inregistrare a domiciliului fiscal
Nr. vizualizari: 1826 / Rating utilizatori: 5 din 1 vot
Anul acesta, inregistrarea domiciliului fiscal se efectueaza in toate situatiile in care acesta este diferit de domiciliul sau de sediul social.
Inregistrarea domiciliului fiscal se realizeaza prin depunerea unei cereri de inregistrare a domiciliului fiscal (formularul 050 "Cerere de inregistrare a domiciliului fiscal al contribuabilului), insotita de:
- copie de pe actul care face dovada titlului in temeiul caruia, potrivit legii, persoana detine spatiul destinat domiciliului fiscal (calitatea de proprietar, chirias, uzufructuar si altele asemenea);
- copie de pe actul de identitate in care a fost inscrisa, potrivit legii speciale, mentiunea de stabilire a domiciliului si a resedintei la care se solicita inregistrarea domiciliului fiscal.
Pentru persoanele juridice, cererea de inregistrare a domiciliului fiscal trebuie sa fie insotita de copii de pe actele care fac dovada detinerii legale a spatiului pentru domiciliul fiscal, care vor fi certificate pe fiecare pagina de organul fiscal competent, pentru conformitate cu originalul.
Transferul dosarului fiscal de la un organ fiscal la altul se face in termen de cel mult 30 de zile de la primirea cererii si va fi insotit de certificatul de atestare fiscala, precum si de fisa de evidenta pe platitor.
Specialistii in legislatia muncii amintesc in materialul dat publicitatii care sunt cele 6 situatii in care un contract individual de munca se poate...