Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Etape in obtinerea certificatului digital in 2014
Nr. vizualizari: 1596 / Rating utilizatori: 5 din 1 vot
Certificatul digital se obtine de la furnizorii de servicii de certificare acreditati. Pentru a obtine certificat digital in 2014, vom tine cont de prevederile aduse de de OMEF 858/2008 publicat in monitorul Oficial nr. 242/2008.
Etapele pe scurt:
1. Obtineti un certificat de semnatura electronica de la o firma autorizata.
2. Descarcati documentul de confirmarede pe portalul ANAF, completati-l (dvs. si furnizorul certificatului) si transmiteti-l la ANAF (prin optiunea inregistrare certificate calificate din modulul Declaratii electronice).
3. Listati, semnati si stampilati cererea de utilizare a serviciului de depunere electronica (formularul 150).
4. Prezentati documentele necesare la orice unitate fiscala (imputernicirea, act identitate, formularul 150).
5. Confirmarea dreptului de utilizare a serviciului se face de regula prin e-mail, pe adresa comunicata in formularul 150, in termen de 4-7 zile lucratoare de la depunerea documentatiei la organul fiscal. Dupa acest termen puteti incerca sa utilizati serviciul de depunere declaratii chiar daca nu ati primit confirmarea pe mail.
6. Descarcati formularele electronice de pe portalul ANAF.
7. Completati formularele de declaratii.
8. Transmiteti declaratiile.
9. Examinati starea declaratiilor transmise.
Instructiuni
Cu un singur certificat puteti semna declaratii fiscale pentru mai multi contribuabili, daca aveti imputernicirea lor.
Daca o firma de contabilitate care tine evidentele fiscale ale unor clienti, doreste sa foloseasca mai multi angajati pentru semnarea electronica a declaratiilor fiscale, atunci fiecare angajat va avea un certificat digital pe o adresa proprie de e-mail (nu adresa unica a firmei).
Pentru siguranta transmiterii datelor, trebuie ca certificatul digital calificat detinut de dvs. sa fie confirmat de cel care vi l-a eliberat. Pentru aceasta, descarcati documentul de confirmare de pe portalul ANAF, il completati si aplicati semnatura digitala in casuta Semnatura utilizator.
Completati documentul doar in jumatatea de sus, nu semnati si in locul Autoritatii de Certificare.
Specialistii in legislatia muncii amintesc in materialul dat publicitatii care sunt cele 6 situatii in care un contract individual de munca se poate...