Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Documentele necesare evaluarii angajatilor dvs
Nr. vizualizari: 3806 / Rating utilizatori: 5 din 2 voturi
In cazul unei firme mici, evaluarea se va realiza cu cat mai putina birocratie. Atunci cand numarul de salariati este Insa mai mare, procedura evaluarii va trebui sa cuprinda o serie de documente, necesare atat pentru atingerea scopurilor evaluarii, cat si pentru utilizarea rezultatelor ei, la nevoie, in fata instantei judecatoresti.
Astfel, documentele cele mai importante care vor fi avute In vedere In cadrul procedurii evaluarii sunt:
a) Dispozitia privind organizarea si desfasurarea activitatii de evaluare a
personalului;
b) Fisa postului;
c) Fisa de evaluare;
d) Convocarea salariatilor la evaluare;
e) Raportul de evaluare propus;
f) Notificarea salariatului privind rezultatul propus al evaluarii;
g) Rezultatul examinarii contestatiei si Raportul de evaluare aprobat;
h) Notificarea salariatului privind rezultatul final al evaluarii.
In cele ce urmeaza, vom analiza pe rand fiecare dintre aceste documente, prezentand modele si analize. Ele vor fi elaborate insa, in firma dumneavoastra, in raport cu specificul acesteia, cu luarea In considerare a particularitatilor
activitatii pe care o desfasurati.
Specialistii in legislatia muncii amintesc in materialul dat publicitatii care sunt cele 6 situatii in care un contract individual de munca se poate...