Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Declaratia 104. Completare si depunere
Publicat de catre Contabilul.roNr. vizualizari: 3312 / Rating utilizatori: 5 din 3 voturi
Declaratia 104 (Declaratia privind distribuirea intre asociati a veniturilor si cheltuielilor) se completeaza pentru asocierile fara personalitate juridica, constituite intre contribuabilii prevazuti la art. 13 lit. c) si e) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, de catre persoana responsabila, desemnata potrivit legii.
Declaratia cuprinde informatii privind asociatii persoane juridice straine si/sau persoane fizice.
Declaratia se depune trimestrial, pana la data de 25 inclusiv a primei luni din trimestrul urmator, de catre asociatul desemnat prin contract pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, persoana juridica straina sau persoana fizica.
Corectarea declaratiei se face prin depunerea unei declaratii rectificative, situatie in care se va inscrie "X" in casuta prevazuta in acest scop.
Declaratia privind distribuirea intre asociati a veniturilor si cheltuielilor se depune la organul fiscal in a carui evidenta fiscala asocierea este inregistrata fiscal.
in cazul asocierilor pentru care, potrivit legii, nu exista obligatia inregistrarii fiscale, declaratia se depune la organul fiscal in a carui evidenta fiscala este inregistrata persoana desemnata, potrivit legii, pentru indeplinirea obligatiilor fiscale pentru fiecare asociat.
Mod de depunere
Declaratia privind distribuirea intre asociati a veniturilor si cheltuielilor se depune in format electronic, pe suport magnetic sau optic la organul fiscal competent.
Formatul electronic va fi insotit de formularul editat de platitori cu ajutorul programului de asistenta, semnat si stampilat, conform legii.
Formularul se editeaza in doua exemplare:
- un exemplar se depune la organul fiscal, impreuna cu formatul electronic;
- un exemplar se pastreaza de platitor.
Specialistii in legislatia muncii amintesc in materialul dat publicitatii care sunt cele 6 situatii in care un contract individual de munca se poate...