Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
OPANAF nr. 78 modifica obtinerea certificatului pentru spatiul sediu social. Vezi Ordinul
Publicat de catre Www.contabilul.roNr. vizualizari: 2246 / Rating utilizatori: 5 din 1 vot
In aceasta perioada a fost publicat, de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Ordinul presedintelui ANAF nr.78/2012 pentru modificarea pct. 8 din anexa nr. 1 la OPANAF 2112/2010 pentru aprobarea Procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social si de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatia de sediu social, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare, cu modificarile si completarile ulterioare trimis spre publicare in Monitorul Oficial.
Se precizeaza astfel ca documentul a fost eliberat in temeiul art. 12 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si in temeiul art.17 alin.(3) din Legea nr.31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si al art.7 din Ordonanta Guvernului nr.92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Prin art. I se modifica, asadar, punctul 8 din anexa nr. 1 "Procedura de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social si de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatia de sediu social" la Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2112/2010 pentru aprobarea Procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social si de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatia de sediu social, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare, cu modificarile si completarile ulterioare, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 443 din 1 iulie 2010.
In consecinta, punctul 8 mentionat anterior va avea urmatorul continut:
"8. Cererile depuse in prima jumatate a programului de lucru se solutioneaza in aceeasi zi. Cererile depuse in a doua jumatate a programului de lucru se solutioneaza in prima jumatate a programului de lucru din ziua imediat urmatoare".
Articolul II stabileste ca Directia generala proceduri pentru administrarea veniturilor, Directia generala de tehnologia informatiei, precum si directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Specialistii in legislatia muncii amintesc in materialul dat publicitatii care sunt cele 6 situatii in care un contract individual de munca se poate...