Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Management - Calitate-Profit
Publicat de catre Silvia Bucsan Nr. vizualizari: 3352 / Rating utilizatori: 5 din 1 vot
Masura calitatii managementului: profitul
Oriunde in lume, calitatea managementului se apreciaza cel mai bine prin prisma abilitatii de a produce profit. Daca poti sa produci profit, esti O.K. Daca nu, e mai bine sa te lasi de management.
Profitul este elementul esential care tine lucrurile in miscare si acest lucru e valabil in orice economie, fie ea capitalista sau socialista.
Adevarul e ca nici o institutie (observati cat de general e termenul) nu poate functiona daca nu genereaza profit. Chiar si o biserica, oricat de �non-profit� ar fi ea, trebuie sa-si acopere cumva cheltuielile (si de-aceea comercializeaza lumanari si calendare sau percepe taxe pentru nunti sau botezuri).
Iar in cazul unei afaceri importanta profitului nici nu mai trebuie reliefata, pentru ca insasi ideea de �afacere� este compromisa daca activitatea desfasurata merge in pierdere.
Si, in aceste conditii, e surprinzator faptul ca exista destui manageri care scapa din vedere acest obiectiv fundamental al muncii lor: obtinerea de profit. Ei par sa se concentreze mai degraba pe rezolvarea problemelor punctuale, care apar zi de zi, si par sa nu vada imaginea de ansamblu. Pentru ei, a-si face datoria inseamna doar sa lucreze cu constiinciozitate.
Specialistii in legislatia muncii amintesc in materialul dat publicitatii care sunt cele 6 situatii in care un contract individual de munca se poate...