BlogulSpecialistului → Contabilitate si fiscalitate → Formularele de inregistrare fiscala se vor schimba de la 1 ianuarie 2008
Inainte, clientul se multumea cu lucruri de calitatea a doua, accepta scuzele vanzatorului si nu facea plangeri si reclamatii. Astazi, cand lumea a evoluat, clientul care nu este servit corespunzator, va merge in alta parte. Ofertele abunda.
Clientii nu inteleg intotdeauna lucrurile in mod corect. Uneori se plang cand nu au nici un drept, alteori exagereaza si dau dovada de un comportament incorect. Insa, clientul are intotdeauna dreptate!
Important este sa ne punem in valoare tehnicile noastre, astfel incat sa nu avem clienti dificili. Iar daca ceva merge prost, trebuie sa actionam repede si cu calm. Daca aveti de a face cu cineva care tipa, regula este sa nu-i raspundeti cu aceeasi moneda. Persoana care tipa trebuie lasata sa se exteriorizeze si sa se descarce.Doar cand intervine un moment de oboseala, trebuie sa prindem clipa si sa intervenim. Un mijloc prin care putem face pe cineva sa coboare tonul este sa vorbim mai incet decat de obicei. Astfel, persoana va fi nevoita sa taca, sa ne acorde atentie si sa asculte.
Daca aveti in cadrul departamentului Dvs. o persoana cu explozii de furie, va trebui sa-i spuneti ca acest gen de comportament nu este acceptabil. Nu-l faceti sa se simta jenat sau sa-si puna cenusa in cap, dar incercati sa determinati persoana in cauza sa-si ceara scuze persoanelor care au fost martore la tipetele ei. Important este sa constientizeze ca nu este corect si ca nu trebuie ca acele evenimente sa se mai repete!
Avand in vedere ca 01 ianuarie 2008 bate la usa, in materialul de astazi, vom aborda noile formulare fiscale care se vor folosi o data cu noul an: „Declaratia de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoane juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica (010)” si „Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru sediile secundare (060)”.
Pentru mai multe detalii apasati aici