BlogulSpecialistului → Contabilitate si fiscalitate → Procedura operatiunilor de recuperare a TVA
A comunica inseamna a interconecta diferite limbaje. Intregul univers comunica: oamenii, animalele, natura... fiecare pe intelesul lui. Comunicarea inseamna mai mult decat ceea ce spunem. Comunicarea consta in a vorbi si a asculta, si in actiunea de a destainui reciproc ganduri si sentimente interioare. Pe masura ce oamenii comunica mai bine, rezultatele se observa in viata de zi cu zi.
O comunicare de succes inseamna: a-l asculta pe celalalt cu atentie si in liniste, a nu-l intrerupe, a nu fi ofensat sa fii contrazis, a nu lua criticile personal, a-ti lua timp pentru reflectie inainte de a da un raspuns important, a rezolva conflictele deschis, a-si exprima emotiile intr-o maniera constructiva. De asemenea mai inseamna: a fi calm, constient, a nu fi influentat de titlul sau statutul celuilalt, a mentine o varietate larga de optiuni, a fi deschis pentru schimbari si contradictii, a nu ‘sari’ peste dorintele, sentimentele altuia pentru a evita ca mai tarziu acesta sa se simtainconfortabil ca nu au fost luate in considerare.
Cu totii avem posibilitatea de a comunica mai bine, important este sa ne dorim acest lucru.
In materialul de astazi vom vorbi despre procedura operatiunilor de recuperare a TVA, aspect reglementat de Ordinul nr. 2250/2007 privind aprobarea Procedurii de solutionare a cererilor de restituire a taxei pe valoarea adaugata depuse in conditiile titlului VI "Taxa pe valoarea adaugata" din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal.