Publicat de catre Cristina Zgheran
Nr. vizualizari: 3357 /
Rating utilizatori: 5 din 1 vot
Cum sa speculezi tendintele pe timp de criza, utlizand directii date de altii?Guideline-Uri pentru piata financiar-bancare. Sunt inca directii si drumuri nebatatorite.Guideline-Uri, sfaturi, how-to, know-how? Poate...insa, vreau sa trasez o ruta clara prin care sa va maximizati profiturile afacerii pe care o detineti si sa va extindeti.
Chiar daca vi se pare ca e epuizat, inventat tot, asa cum Bassam Gemayel, Country Manager la Jinny Software a spus in cadrul Editiei TEDx Bucharest de pe 16 octombrie : � To move a mountain, you start with a stone!"
Suna banal si a cliseu. Insa managerul Bassam a inteles un aspect. Sunt rute nebatatorite pe teritoriul Romaniei!
Iar daca acesta nu este un argument suficient de convingator, va spun ca omul a ales sa ramana in Romania... si culmea, inca mai sta aici. Concluzia: el a avazut oportunitatea, dar despre el si altii manageri care muta pietre, va mai spun altadata intr-un articol dedicat lor si voua!
Filozofia despre frumusete in orice lucru, politica, program, "patentata" de Imelda Marcos isi pune amprenta tot mai mult in toata lumea. Ultimul demers de "infrumusetare" apartine bancilor.
Iar esti in blocat in intersectia de la Razoare? Iar injuri ca nu ajungi la intalnirea cu partenerii de afaceri?Nu mai da cu pumnul in volan, nu mai fuma un pachet de tigari si nu mai claxona ca nu te-ai miscat 10 minute!Asculta asta mai bine!
Au fost influentati poate si de specialistii in domeniul brandingului si marii anteprenori ai lumii. Sau poate de modelul pe care afacerea Apple l-a adoptat cu ani buni in urma cand a speculat tendinta. Apple a facut diferenta, cu un design unic si o conceptie cel putin la fel de inedita la vremea aceea: acele butoane care te fac sa salivezi. Si astazi e de prisos sa va vorbesc de succesul lor. As spune prea putine. Poate incerc intr-un articol dedicat sa mentionez aspecte mai putin cunoscute despre afacerea lor.
Daca toate astea nu au un sens, va spun ca romanii sunt impresionati de cardurile bancare frumoase. Cel putin asta a anuntat Capital impreuna cu MarsterCard, care, in urma unei aprofundari al marketingului financiar-bancar si comportamentului clietilor in aceasta arie, au dat sentinta si au trasat tendintele.
Astfel, un sondaj efectuat de MasterCard a arata ca romanii sunt preocupati de felul in care arata cadurile si nu atat de securitatea lor sau de beneficiile aduse. Putina lume face diferenta sau remarca daca au un card cu cip sau banda, doar daca au fost pusi sa semneze la banca, sa se schimbe ceva in sondaje.
Managerul MasterCard pe Romania, Denisa Mateescu, declara in Capital, ca observa o oportunitate uriasa pe piata cardurilor si produselor bancare.
Sufocata de oferta nelimitata, de comisioane, de colectia de carduri colorate, care isi vor cere drepturile curand: Vrem un portcard cu mai multe buzunare!, piata rurala doloseste inca Posta Romana.
Astfel MasterCard da directii pe care voi le puteti specula: Mutati-va servciile catre rural! Direct sau indirect, au spus-o. Sondajul afisat si notat si de Capital si Mediafax, e un argument pe care va las sa il studiati:
- doar 51% dintre rom�ni au un card bancar
- 89% au carduri de debit
- tineri sunt dispusi sa se uite la cum arata cardurile bancare, reprezinta un segment important, dar zonele rurale nu sunt patrunse
- tinerii din zone rurale ar putea contribui la cresterea sistemelor bancare din Romania.
Asadar, la sat si comune se pot ascunde comori, sau solutii de dezvoltare pe timp de criza.
Sursa: Management - Manager.ro