BlogulSpecialistului → Management si afaceri → Ce responsabilitati are managerul de marketing
In functie de nevoile firmei, fisa de post a managerului de marketing poate contine urmatoarele 9 responsabilitati principale:
1. Raspunde de monitorizarea si controlul activitatilor de marketing.
2. Coordoneaza echipa din subordine, acorda sprijin si indrumare in vederea atingerii obiectivelor de marketing.
3. Mentine si transmite un standard de profesionalism in realizarea activitatilor departamentului.
4. Raspunde de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru.
5. Mentine relatii profesionale cu toti partenerii externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata etc.).
6. Respecta procedurile interne legate de utilizarea aparaturii din dotarea proprie si din dotarea departamentului si asigura respectarea acestora de catre intreg personalul din subordine (aproba convorbirile internationale, instalarea de noi softuri, utilizarea internetului si a echipamentului din departamentul pe care il coordoneaza etc.).
7. Identifica nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia.
8. Raspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sanctionare a personalului din subordine, participand (alaturi de persoanele abilitate) la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare.
9. Respecta Regulamentul intern si procedurile de lucru specifice firmei si asigura cunoasterea si respectarea acestor documente de catre personalul din subordine.
Aveti imediat orice
FISA DE POST
necesara in firma dvs.: corecta, exacta si completa.
Click aici!