BlogulSpecialistului → Contabilitate si fiscalitate → Despre telefonul de la asistenta contribuabili...
Zilele astea, toate societatile comerciale au ca si obiectiv inchiderea lunii decembrie si implicit pregatirea rapoartelor contabile necesare. Toata lumea se agita, legislatia s-a schimbat si e in continua schimbare, modificari fiscale, modificari contabile, modificari juridice .
Telefoane la asistenta contribuabili suna mereu ton de ocupat... Sau daca raspunde cineva, fraza cea mai comuna este: “pentru detalii suplimentare, va rugam sa veniti la sediul nostru, nu va putem oferi mai multe informatii prin telefon, multumim pentru intelegere”... Acesti oameni sunt remunerati din banii nostri ca sa ne ofere informatii in timp util.
Oare este posibil “sa fii trimis efectiv la plimbare” de catre un reprezentant al statului??
De ce nu exista initiativa din partea noastra a contribuabililor? Cu totii platim taxe, iar daca cumva depasim termenul de scadenta, penalitatile nu intarzie sa apara... Ma intreb, oare persoanele de serviciu la telefon fac un raport al zilei cu problemele rezolvate? Ma indoiesc...
Astazi continuam periplul nostru prin modificarile legislative in materie de reglementari contabile. Ordinul ministerului economiei si finantelor nr. 2374/2007 privind modificarea si completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 1.752/2005 pentru aprobarea reglementarilor contabile conforme cu directivele europene a fost publicat in Monitorul Oficial , Partea I nr. 25 din 14.01.2008. Aceste modificari se aplica incepand cu situatiile financiare ale exercitiului financiar 2007.